مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-07اقتصادي

آسفالت 44 هزار مترمربع معابر شهری شیراز در یک هفته


سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان شهر شیراز از 16 مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته نهم، - ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان شهر شیراز از 16 مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته نهم، 44 هزار و 536 مترمربع معابر مناطق این کلان شهر به میزان 5 هزار و 567 تُن آسفالت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جاویدی امروز، 15 مهرماه در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان شهر شیراز که از روز دوشنبه، 16 مردادماه جاری با 6 میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان شروع شده، طی برنامه دوساله انجام می شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام شده در هفته نهم از جهش عمرانی تصریح کرد: در هفته گذشته، 44 هزار و 536 مترمربع معابر مناطق این کلان شهر به میزان 5 هزار و 567 تُن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزییات و مساحت معابری که لکه گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده است، پرداخت.

جاویدی با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در کمربندی جنوب از پروژه های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام شده است، گفت: لکه گیری در سطح منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 44 هزار مترمربع معابر شهری شیراز در یک هفته

آسفالت 44 هزار مترمربع معابر شهری شیراز در یک هفته