مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-19پزشكي

دولت در حوزه سلامت، نگاه عادلانه به آحاد مختلف جامعه دارد


دولت در بخش بیمه سلامت نگاه عادلانه ای به همه بخش های جامعه و اقشار مختلف مردم دارد و در بخش درمان و سلامت نیز نگاه دولت همین گونه است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: دولت در بخش بیمه سلامت نگاه عادلانه ای به همه بخش های جامعه و اقشار مختلف مردم دارد و در بخش درمان و سلامت نیز نگاه دولت همین گونه است.

اسدالله عباسی عصر امروز در بازدید از فعالیت های گروه های جهادی پزشکی در رشت اظهار کرد: گروه های جهادی پزشکی نگاه خیرخواهانه به مردم دارند که در بخش سلامت بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: جوانان و متخصصان با تمام وجود خود در خدمت اقشار مختلف مردم قرار می گیرند و با تمام وجود خود کار می کنند که مردم نیز از خدمت رسانی گروه های جهادی رضایت کامل دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: حضور این گروه های جهادی باعث می شود که وضعیت مردم با غربالگری پزشکی و نیز حوزه سلامت بررسی شده و میزان فراوانی بیماری ها مشخص می شود که می توان بر اساس آن اطلاعات مورد نیاز آینده جامعه پزشکی را تهیه کرد.

عباسی اضافه کرد: با وجود اینکه برخی از اقشار مختلف مردم بیمه نیستند و هزینه درمان برخی از بیماری ها بالاست، این افراد با مراجعه به گروه های جهادی پزشکی، توسط این عزیزان رایگان معاینه و راهنمایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در حوزه سلامت، نگاه عادلانه به آحاد مختلف جامعه دارد

دولت در حوزه سلامت، نگاه عادلانه به آحاد مختلف جامعه دارد