مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-23سياسي

بررسی روند توسعه نوآوری کشور در نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب


نشست شهریورماه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه های، تهران، امیرکبیر، علم وصنعت، الزهرا، شهید بهشتی، شهید رجایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست شهریورماه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی  با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه های، تهران، امیرکبیر، علم وصنعت، الزهرا، شهید بهشتی، شهید رجایی، آزاد اسلامی، سمنان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، رازی و پژوهشگاه مواد و انرژی به صورت حضوری و مجازی برگذار شد.

علیرضا رهایی سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مسئول نشست با اشاره به بیانیه گام دوم و نقشه جامع علمی کشور، ضرورتهای انکارناپذیر ارتباط دانشگاه با صنعت را مورد تاکید قرار داد.

وی با ذکر برخی موانع موجود در اساسنامه شرکت های دانش بنیان، نحوه مواجه صندوق توسعه در حمایت از شرکتها، جایگاه محصولات دانش بنیان در نظام عرضه و تقاضا و همچنین کیفیت بالای برخی از شرکتها و محصولات آنها به عنوان نقاط قوت حضور در عرصه های علمی داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داد.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر نقش دانشگاه ها در توسعه زیست بوم دانش بنیان گفت: خاستگاه بسیاری از شرکت های دانش بنیانی که امروز به درآمدهای هزار میلیارد تومانی رسیده اند، دانشگاه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند توسعه نوآوری کشور در نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب

بررسی روند توسعه نوآوری کشور در نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب