مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-16سياسي

باید 20 درصد بودجه فرهنگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یابد


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران گفت: طبق قانون باید 20 درصد بودجه فرهنگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یابد و یک درصد کل بودجه دستگا های اجرایی به اجرای این مهم تخصیص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شامگاه دوشنبه نشست مشترک شورای معاونین آموزش و پرورش استان به صورت حضوری و شهرستان ها و مناطق، به صورت مجازی با حضور زهرا مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران برگزار شد.

زهرا مظفر مشاور وزیر در امور ایثارگران با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونسیتی در نسل کشی و کودک کشی ملت مظلوم فلسطین گفت: طبق قانون یک درصد بودجه کل دستگاه ها باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه شود.

وی با تبریک هفته پیوند اولیا و مربیان به نقش مدیران و روسای آموزش و پرورش در دوران پسا کرونا افزود: باید از ظرفیت اولیا برای پیشبرد برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت و همچنین اهمیت مشارکت آنان در برنامه های آموزش و پرورش نهایت استفاده شود.

مشاور وزیر اظهار داشت: طبق قانون باید 20 درصد بودجه فرهنگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یابد و با رایزنی انجام گرفته علاوه براین عدد، یک درصد کل بودجه دستگاه های اجرایی هم به اجرای این مهم تخصیص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید 20 درصد بودجه فرهنگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یابد

باید 20 درصد بودجه فرهنگی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یابد