مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 18:202023-09-30بين الملل

ترکیه : خواست سوریه برای خروج نظامی از خاک این کشور «غیرمنطقی» است


«یاشار گولر»، وزیر دفاع ترکیه ضمن تایید آمادگی آنکارا برای ازسرگیری مذاکرات عادی سازی روابط با دمشق، موضع کشورش مبنی بر امتناع از خروج از شمال سوریه را تجدید کرد و این پیشنهاد را «غیر منطقی» خواند.

- ترکیه : خواست سوریه برای خروج نظامی از خاک این کشور غیرمنطقی است یاشار گولر ، وزیر دفاع ترکیه ضمن تایید آمادگی آنکارا برای ازسرگیری مذاکرات عادی سازی روابط با دمشق، موضع کشورش مبنی بر امتناع از خروج از شمال سوریه را تجدید کرد و این پیشنهاد را غیر منطقی خواند.

وزیر دفاع ترکیه ضمن تکرار آمادگی کشورش برای آغاز مذاکرات عادی سازی روابط با دولت دمشق مدعی شد که خواست سوریه برای خروج نظامی از خاک این کشور غیرمنطقی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یاشار گولر ، وزیر دفاع ترکیه ضمن تایید آمادگی آنکارا برای ازسرگیری مذاکرات عادی سازی روابط با دمشق، موضع کشورش مبنی بر امتناع از خروج از شمال سوریه را تجدید کرد و این پیشنهاد را غیر منطقی خواند.

  طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک و به نقل از روزنامه الشرق الاوسط ، گولر دیروز جمعه در گفت وگویی مطبوعاتی گفت: ما همیشه آماده نشستن پای مذاکره و گفت وگو هستیم، اما خواسته های طرف سوری چیزی نیست که بتوان بلافاصله آن را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه : خواست سوریه برای خروج نظامی از خاک این کشور «غیرمنطقی» است

ترکیه : خواست سوریه برای خروج نظامی از خاک این کشور «غیرمنطقی» است