مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-02فرهنگي

75 کشور وارد رقابت اسکار شدند


در آخرین روز از مهلت اعلام شده از سوی آکادمی برای انتخاب نماینده رسمی کشورها برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار2024، تاکنون 75 کشور فیلم خود را معرفی کرده اند.

- این چیزی است که من به یاد دارم (آکتان عبدیکالیکوف، قرقیزستان) تندر (کارمن ژاکیر، سوییس) تندرها (یون بوبیکا، مولداوی) تیتو، مارگوت و من (مرسدس آریاس و دلفینا ویدال، پاناما) توتم (لیلا آویلس، مکزیک) آثار (دوبراوکا توریک، کرواسی) ورا (تیزh کووی و راینر فریمل، اتریش) بازدیدکننده (مارتین بولوک، بولیوی) Voy! Voy! Voy (عمر هلال، مصر) پس از پایان مهلت ارسال فیلم ، آکادمی اسکار اقدام به بررسی این آثار بر اساس قوانین اسکار می کند و در نهایت فهرست فیلم های واجد شرایط را برای جوایز اسکار 2024 منتشر می کند.

بر اساس جدیدترین قوانین اسکار، فیلم ها برای داشتن شرایط رقابت در شاخه فیلم بین المللی باید در فاصله زمانی اول دسامبر 2022 (10 آذر 1401) تا 31 اکتبر 2023 (9 آبان 1402) حداقل هفت روز اکران پیاپی تجاری همراه با بلیت فروشی داشته باشند.

برای اینکه فیلم ها راحت تر الزامات آکادمی را برآورده کنند، آکادمی اجازه واجد شرایط شدن فیلم ها با اکران در خارج از کشور مبدا (کشور معرفی کننده) را نیز می دهد، مشروط بر اینکه فیلم در خارج از ایالات متحده و قلمروهای آن برای حداقل هفت روز متوالی در یک سینمای تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 کشور وارد رقابت اسکار شدند

75 کشور وارد رقابت اسکار شدند