مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-02سياسي

بیش از 70 درصد موقوفات چهارمحال و بختیاری سنددار شدند


مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از 70 درصد موقوفات استان سنددار شدند، گفت: عملکرد اوقاف استان از حیث سنددار کردن موقوفات رقم 117درصدی را در سطح کشور نشان می دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از 70 درصد موقوفات استان سنددار شدند، گفت: عملکرد اوقاف استان از حیث سنددار کردن موقوفات رقم 117درصدی را در سطح کشور نشان می دهد.

130 رقبه در استان سند ندارند که با سنددار شدن آنها جشن پایان اخذ اسناد رسمی موقوفات منفعتی را برپا خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری 10 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت آغاز هفته وقف با گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام صادق(ع) و با اشاره به اینکه امسال برای نخستین سال با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی هفته وقف از تاریخ رحلت پیامبر(ص) به سالروز ولادت حضرت انتقال یافته است، اظهار کرد: همزمان با این هفته حدود 100 برنامه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه و مساجد سراسر استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه چهارمحال وبختیاری با داشتن کمتر از 300 موقوفه منفعتی و 1500 موقوفه انتفاعی از حیث تعداد موقوفات جایگاه خوبی در کشور ندارد، ادامه داد: بیشترین موقوفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد موقوفات چهارمحال و بختیاری سنددار شدند

بیش از 70 درصد موقوفات چهارمحال و بختیاری سنددار شدند