مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-11سياسي

سعیدی فرد رییس جدید حوزه هنری آذربایجان غربی شد


با حکم رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هادی سعیدی فرد، مدیر حوزه هنری آذربایجان غربی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، با حکم رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، هادی سعیدی فرد به عنوان مدیر حوزه هنری استان آذربایجان غربی منصوب شد.

سعیدی فرد از فعالان شاخص جریان فرهنگ و هنر انقلاب در آذربایجان غربی است که پیش از این در عرصه های های مختلفی همچون جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی استان، بسیج دانشجویی، جامعه ایمانی مشعر، سازماندهی فعالیت های مردمی و خدمات اجتماعی، تحقیق و پژوهش در حوزه مدیریت تشکل های فرهنگی فعالیت داشته است.

در بخشی از حکم انتصاب سعیدی فرد آمده است: خوشبختانه امروز تمامی شهرستان های آذربایجان غربی از خوی و سلماس در شمال تا میاندوآب و شاهین دژ در جنوب، در رشته های گوناگون هنری، نام آور بوده و این استان را چشمه ی جوشان استعدادهای فکری و هنری تازه نفس و خوش آتیه ای می بینیم که بدیل و عدیلِ معادن طلا و مس آذربایجان غربی، سرمایه های زنده و پویای این استان اند و بی تردید امید فردای انقلاب اسلامی و مایه ی اعتلای روزافزون هنر این مرز و بوم و خواهند بود.

از این رو به صحنه آوردن نسل جوان و تازه نفس و پرانگیزه ی هنرمندان انقلاب برای بازخوانی، بازگویی و پیش رانی هنری ذخایر فرهنگی، تاریخی و هویتی آن استان، ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی فرد رییس جدید حوزه هنری آذربایجان غربی شد

سعیدی فرد رییس جدید حوزه هنری آذربایجان غربی شد