مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:012023-10-15اقتصادي

صرفه جویی 485 هزار مترمکعب آب در شهرستانهای خاتم و مروست


رییس اداره منابع آب شهرستان های خاتم و مروست گفت: در راستای طرح احیا و تعادل بخشی طی 6 ماه گذشته بیش از 485 هزار مترمکعب آب در شهرستان های خاتم و مروست صرفه جویی شده است.

- مهدی حیدری، رییس اداره منابع آب شهرستان های خاتم و مروست در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تعداد 4 مورد تقلیل منصوبات و کاهش آبدهی در مجموع به میزان 21.

5 لیتر در ثانیه با حجم صرفه جویی 485 هزار 931 مترمکعب آب در راستای طرح احیا و تعادل بخشی در این دو شهرستان انجام شده است.

وی افزود: اداره منابع آب با همکاری دستگاه قضا با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

رییس اداره منابع آب شهرستان های خاتم و مروست گفت: در همین راستا تعداد هشت مورد قطع و جمع آوری خطوط انتقال غیرمجاز آب به اراضی دیگر، 24 مورد قطع برق و پلمپ منصوبات چاه های مجاز دارای تخلف، دو مورد توقیف ادوات حفاری غیرمجاز، پنج مورد کشیدن و توقیف منصوبات غیرمجاز، 28 مورد شناسایی چاه و گودال غیرمجاز و شش مورد پر کردن چاه غیرمجاز انجام شده است.

حیدری با بیان این که تاکنون تعداد 95 مجوز رفع عیب و تعمیر پمپ و لوله صادر شده است، گفت: تحویل حجمی آب کشاورزی و صنعت برای سومین سال پیاپی با همکاری کشاورزان و بهره برداران در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 485 هزار مترمکعب آب در شهرستانهای خاتم و مروست

صرفه جویی 485 هزار مترمکعب آب در شهرستانهای خاتم و مروست