مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-09اقتصادي

کاهش هدر رفت آب با شناسایی 5047 فقره انشعاب غیرمجاز در آذربایجان شرقی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از شناسایی 5047 فقره انشعاب غیرمجاز آب در این استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از شناسایی 5047 فقره انشعاب غیرمجاز آب در این استان خبر داد.

محمد خانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی در سال جاری کمترین میزان بارش را در 50 سال اخیر داشته و شهرها و روستاهای استان را با کاهش منابع آبی به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: شناسایی انشعابات غیر مجاز، شرکت آب و فاضلاب استان را از حفر چندین حلقه چاه و صرف هزینه های میلیاردی در مناطق روستایی و نیز ایجاد منابع تامین آب جدید در حوزه شهری جلوگیری کرده است.

مدیرعامل آبفای استان در تشریح اقدامات انجام یافته گفت: در شش ماهه اول سال جاری با تشکیل کارگروه های مختلف در حوزه مشترکین و ساماندهی و تجهیز پلیس آب نسبت به شناسایی 5047 فقره انشعاب غیر مجاز در سطح استان اقدام کرده که در چهار چوب ضوابط مربوطه مبلغ 74 میلیارد تومان اعمال جریمه شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل 468/8 درصد افزایش داشته است.

خانی با تاکید بر اینکه شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز به طور ویژه توسط این شرکت دنبال می شود، افزود: مصرف آب شرب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هدر رفت آب با شناسایی 5047 فقره انشعاب غیرمجاز در آذربایجان شرقی

کاهش هدر رفت آب با شناسایی 5047 فقره انشعاب غیرمجاز در آذربایجان شرقی