مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:402023-09-25سياسي

واکنش امام جمعه بردسکن به خبر فارس در مورد تکمیل اورژانس بیمارستان شهرستان


امام جمعه بردسکن در واکنش به خبر درخواست کمک مدیر شبکه بهداشت و درمان از خیرین و مجمع خیرین سلامت خواست برای تکمیل این پروژه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی اصغر امینی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور اقشار مختلف مردم که با شرکت فرماندار ، فرمانده سپاه ودیگر روسای ادارات در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: زیبنده شهری مثل بردسکن نیست که 8 سال یک پروژه آن هم پروژه ای که برای شهرستان حیاتی است نیمه کاره رها باشد.

امام جمعه بردسکن افزود: پروژه اورژانس بردسکن که بیش از 8 سال از عملیات ساخت آن می گذرد، ازآنجاکه یک پروژه خبرساز است دولت نمی تواند کمکی را داشته باشد؛ لذا باید همان گونه که آغاز این پروژه خیرساز بوده خیرین هم به پایان برسانند.

امینی اظهار داشت: بردسکن در یک شاهراه مواصلاتی قرار دارد و لذا ضروری است مجمع خیرین سلامت در این روزها که ایام برداشت پسته در شهرستان است، با تشکیل یک کارگروه با فوریت نسبت به جمع آوری کمک اقدام نموده و این پروژه رها شده را تکمیل و مورداستفاده و بهره برداری قرار دهند.

دکتر محمد رضا رضا نژاد مدیر شبکه بهداشت ودرمان بردسکن با تقدیر از انتشار خبر توسط فارس وپیگیری بعمل آمده به خبرنگار فارس افزود: در زمان مدیریت قبلی شبکه بهداشت ودرمان بنا یه ضرورت عملیات اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش امام جمعه بردسکن به خبر فارس در مورد تکمیل اورژانس بیمارستان شهرستان

واکنش امام جمعه بردسکن به خبر فارس در مورد تکمیل اورژانس بیمارستان شهرستان