مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-08اقتصادي

اورژانس یزد رتبه درجه یک کشور را کسب کرد


اورژانس استان یزد در اولین دوره ی ارزیابی اعتباربخشی فراگیر ملی اورژانس پیش بیمارستانی موفق به کسب عنوان «درجه یک اعتبار بخشی» شد.

- ایسنا/یزد اورژانس استان یزد در اولین دوره ی ارزیابی اعتباربخشی فراگیر ملی اورژانس پیش بیمارستانی موفق به کسب عنوان درجه یک اعتبار بخشی شد.

اولین دوره ی ارزیابی اعتبار بخشی فراگیر اورژانس پیش بیمارستانی در کشور با هدف ایجاد چارچوبی جهت بهبود مستمر کیفیت در ارائه ی خدمات با نتایج متوازن و با کیفیت توسط ارزیابان سازمان اورژانس کشور در دو بخش ستادی و عملیاتی انجام شد.

بر همین اساس ستاد اورژانس استان یزد با کسب امتیاز 88 درصد، عملیات اورژانس با کسب امتیاز 74 درصد و در نهایت این مرکز با اخذ مجموع 81 درصد میانگین تحقق اهداف مشخص شده در سنجه های ملی اعتبار بخشی مراکز اورژانس پیش بیمارستانی رتبه ی درجه یک اعتبار بخشی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اورژانس یزد، در اولین مرحله ی اعتبار بخشی، اورژانس های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه ی دوم کشوری را کسب کردند و هیچ یک از سایر مراکز موفق به کسب عنوان عالی و رتبه یک برتر نشدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس یزد رتبه درجه یک کشور را کسب کرد

اورژانس یزد رتبه درجه یک کشور را کسب کرد