مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-04دانش

خداحافظی دانشگاه آزاد با رشته های غیر پویا


آنجا که مطلوبیت آمایشی و اقبال اجتماعی متوسط و ضعیف باشد، نام رشته «غیرپویا» نام می گیرد و دانشگاه باید با این قبیل از رشته ها خداحافظی کند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 388 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه ها و با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ساماندهی واحدها و رشته ها در دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه جلسه محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه گزارشی از برنامه های آتی این دانشگاه، درباره چگونگی ساماندهی واحدها و رشته ها در دانشگاه آزاد اسلامی توضیحاتی را ارائه داد.

وی با اشاره به مصوبه 826 شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سال 1399 توسط رییس جمهور وقت ابلاغ شده است، اظهار کرد: در این مصوبه مأموریت گرایی در دستور کار نظام آموزش عالی قرار گرفته و وزارتین را از دانشگاه آزاد اسلامی جدا و دانشگاه آزاد را مؤظف کرده تا سند مأموریت خود را براساس آمایش استخراج کند و به شورای انقلاب فرهنگی برای تصویب ارائه کند؛ بنابراین این موضوع جزء اهداف اصلی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی دانشگاه آزاد با رشته های غیر پویا

خداحافظی دانشگاه آزاد با رشته های غیر پویا