مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-02سياسي

«عصر پیدایی» نوشته ای انتقادی بر کتاب «عصر حیرت» به کتابفروشی ها رسید


کتاب «عصر پیدایی» که نمایی از جامعه مهدوی و دولت کریمه را به نمایش گذاشته است از سوی انتشارات جمکران روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی محمدی هوشیار در کتابی با نام عصر پیدایی نمایی از جامعه مهدوی و دولت کریمه را به نمایش گذاشته است و در پی آن است تا براساس روایات و آیات، فهمی جدید از دو مقوله جامعه و حاکمیت مهدوی ارائه دهد و خواننده فهیم را به تأمل وا دارد تا خود را برای ظهور ناگهانی آن حضرت آماده کند.

روح حاکم بر این نوشتار، نگاهی انتقادی است به کتاب عصر حیرت، نوشته مهدی نصیری که شایعه سرگردانی و حیرت را  به دوران غیبت نسبت داده و حجت الاسلام علی محمدی هوشیار کوشیده است تا عصر غیبت را عصر پیدایی حقیقت معرفی کند و آن شایعه را از بین ببرد.

در این کتاب شهر جهنم، شهر بهشت، جامعه صالحان و مصلحان توصیف شده و اینکه جامعه مصلحان چه مؤلفه هایی باید داشته باشد بیان شده است و در آخر به حکمرانی حضرت حجت و زمینه های برقراری عدالتش پرداخته است.

عدالتی در زمینه های سیاسی، امنیتی، قضایی، اقتصادی، فرهنگی.

کتاب عصر پیدایی به قلم حجت الاسلام علی محمدی هوشیار در 132 صفحه و با قیمت 79 هزارتومان توسط انتشارات کتاب جمکران چاپ و روانه بازار نشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عصر پیدایی» نوشته ای انتقادی بر کتاب «عصر حیرت» به کتابفروشی ها رسید

«عصر پیدایی» نوشته ای انتقادی بر کتاب «عصر حیرت» به کتابفروشی ها رسید