مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-03سياسي

تب آموزشی بیشتر به موضوع وحدت بپردازند


برای حفظ وحدت لازم است کتب دانشگاهی و آموزشی بیشتر در این خصوص مانور دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: برای حفظ وحدت لازم است کتب دانشگاهی و آموزشی بیشتر در این خصوص مانور دهند.

مولوی سید احمد عبداللهی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وحدت امر مورد تاکید پروردگار بوده و خداوند متعال امر به اتحاد و اتفاق کرده است.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) از وحدت امت خود راضی و خشنود و از اختلاف ناراضی بودند، افزود: در شرایط حاضر که دشمنان نظام اسلامی می خواهند در بین مسلمانان اختلاف و یاس ایجاد کنند باید هوشیار بود.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه مسلمانان با هوشیاری خود باید روی مشترکات خود تکیه کرده و از مواردی که باعث تفرقه می شود پرهیز کنند، بیان کرد: در گرو وحدت، اقتدار و عزت مسلمانان حفظ می شود و همین باعث خواهد شد مسلمانان در برابر مستکبران بایستند.

عبداللهی با بیان اینکه اگر مسلمانان اتحاد نداشته باشند، مورد هجمه دشمنان قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: در کتب و منابع دینی بر وحدت مسلمانان بسیار تکیه شده و عقل و عرف نیز این امر را می پذیرد.

وی بیان کرد: لازم است در مورد وحدت بیشتر کار شده و نویسندگان بیشتر بنویسند و خطبا بیستر در مورد آن صحبت کنند تا آحاد جامعه به اهمیت آن پی ببرند و وحدت را عملی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب آموزشی بیشتر به موضوع وحدت بپردازند

تب آموزشی بیشتر به موضوع وحدت بپردازند