مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-04اقتصادي

صنایع انرژی بر به تکالیف قانونی خود در احداث نیروگاه های خودتأمین عمل کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار مرکزی گفت: احداث نیروگاه های خودتأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می کند لذا صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار مرکزی گفت: احداث نیروگاه های خودتأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می کند لذا صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

حسن میرزاخانی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، شبکه بانکی و واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: گزارشات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر سه ماه یکبار به وزارت کشور ارسال و جمع بندی آن به دفتر معاون اول رییس جمهور ارائه می شود.

وی افزود: جلسات کارشناسی ستاد تسهیل استان باید با حضور معاونین تخصصی دستگاه ها برگزار شود و مدیران کل نیز شخصا در جلسات کارگروه حضور داشته باشد.

میرزاخانی گفت: مصوبات ستاد تسهیل استان لازم الاجراست و بی توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نمی کنند، اعلام جرم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع انرژی بر به تکالیف قانونی خود در احداث نیروگاه های خودتأمین عمل کنند

صنایع انرژی بر به تکالیف قانونی خود در احداث نیروگاه های خودتأمین عمل کنند