مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-05سياسي

شهریە مدارس غیردولتی باید طبق قانون دریافت شود


رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی کردستان گفت: شهریە مدارس غیر دولتی باید طبق قانون دریافت شود.

- ایسنا/کردستان رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی کردستان گفت: شهریە مدارس غیر دولتی باید طبق قانون دریافت شود.

سید کامل حسینی روز گذشتە در یکصد و نهمین شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: یکی از اولویت هایی که در ابتدای سال تحصیلی در حوزه مدارس و مراکز غیر دولتی مهم است، بحث شهریه است که باید حتما مطابق با قوانین و مقررات تعریف شده از طریق وزارت متبوع باشد، چون یکی از فاکتورهایی که این مدارس و مراکز با آن مورد ارزیابی قرار می گیرد، همین بحث تعیین نرخ شهریه می باشد.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: یکی دیگر از اولویت های مهم دیگر بررسی پارامترهای راه اندازی از جمله داشتن کد مرتبط با سامانه های تحصیلی می باشد، که حتما باید این امر پیش از آغاز سال تحصیلی انجام پذیرد و در موارد استثنا نیازمند هماهنگی های لازم با مراجع ذیصلاح است.

رییس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی هم چنین افزود: اجرای قوانین و مقررات مرتبط با پارامترهای راه اندازی و نیز ادامه کار بر عهده موسسان می باشد و نظارت بر اجرای آن وظیفه ما در حوزه اداری است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریە مدارس غیردولتی باید طبق قانون دریافت شود

شهریە مدارس غیردولتی باید طبق قانون دریافت شود