مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-07اجتماعي

کانکس جای دانشجو نیست / فرسودگی ساختار تربیت معلم را ترمیم کنید + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سال های اخیر مسئله کمبود معلم از یک سو و نبود زیرساخت لازم برای تربیت معلم از جمله فقدان فضای آموزشی به تناسب جمعیت دانشجومعلمان، - کانکس جای دانشجو نیست / فرسودگی ساختار تربیت معلم را ترمیم کنید + فیلم مسئله کمبود معلم از یک سو و نبود زیرساخت لازم برای تربیت معلم از جمله فقدان فضای آموزشی به تناسب جمعیت دانشجومعلمان باعث شده وضعیت پیش روی نظام آموزش و پرورش با چالشی جدی روبرو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سال های اخیر مسئله کمبود معلم از یک سو و نبود زیرساخت لازم برای تربیت معلم از جمله فقدان فضای آموزشی به تناسب جمعیت دانشجومعلمان، باعث شده وضعیت پیش روی نظام آموزش و پرورش با چالشی جدی روبرو شود.

دغدغه دیگر فعالان حوزه تعلیم و تربیت محتوای آموزشی و ساختار نظام تربیت معلم است که همواره مورد تاکید رهبری نیز واقع شده است.

رهبری در سی و چهارمین اجلاس آموزش و پرورش، با اشاره به مسئله جذب و تامین معلم تاکید کردند: باید بگونه ای برنامه ریزی و ظرفیت سازی شود که معلمان سراسر کشور، فقط از مسیر این دو دانشگاه وارد آموزش و پرورش شوند و مجلس شورای اسلامی نیز باید در تصویب طرح ها به گونه ای عمل کند که خارج از مسیر این دو دانشگاه، ورودی به آموزش و پرورش وجود نداشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانکس جای دانشجو نیست / فرسودگی ساختار تربیت معلم را ترمیم کنید + فیلم

کانکس جای دانشجو نیست / فرسودگی ساختار تربیت معلم را ترمیم کنید + فیلم