مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-15سياسي

شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای اردبیل هستیم


رییس کل دادگستری استان در دیداری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده مرزبانی استان انجام شد، گفت: شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای استان هستیم.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان در دیداری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده مرزبانی استان انجام شد، گفت: شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای استان هستیم.

به نقل از اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری استان حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو به همراه جلال آفاقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با فرمانده مرزبانی استان دیدار کرد.

کثیرلو در این دیدار با اشاره به گستره زیاد نوار مرزی استان اظهار کرد: نیروهای مرزبانی استان با ایثار و شجاعت در جهت صیانت از مرزهای میهن اسلامی جهاد گونه و شبانه روزی تلاش می کنند که الحمدالله این خدمات ارزشمند با بهره مندی از نیروهای متخصص و استفاده از ظرفیت های فن آوری های نوین بیش از پیش ارتقاء یافته و شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای استان می باشیم.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به هجمه ها و توطئه های بی شمار دشمنان برعلیه ملت ایران هوشیاری و آمادگی مرزبانان را از مهمترین راهکارهای مقابله با دشمنان دانست و افزود: تشکیلات قضایی استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای اردبیل هستیم

شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای اردبیل هستیم