مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-25سياسي

جشن عاطفه ها در مدارس خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: جشن عاطفه ها 8 مهر در 670 مدرسه استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: جشن عاطفه ها 8 مهر در 670 مدرسه استان برگزار خواهد شد.

محمد عرب، امروز دوشنبه سوم مهر به رسانه های گروهی گفت: پویش ملی جشن عاطفه ها در راستای ترویج فرهنگ انفاق و احسان برای کمک به علم آموزی دانش آموزان تحت حمایت با کمک مردم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده جشن عاطفه ها امسال در سطح مدارس 8 مهر ماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان 105 هزار پاکت دانش آموزی بین مدارس سطح استان توزیع خواهد شد که به محض جمع آوری کمک ها توسط مدیران آموزشگاه، به سرعت در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار می گیرد.

عرب با اشاره به این که جشن عاطفه ها امسال در بیش از 670 مدرسه استان برگزار خواهد شد افزود: سال گذشته بیش از 550 میلیون تومان در سطح مدارس استان جمع آوری شده که پیش بینی می ‎شود امسال کمک های جمع آوری شده افزایش چشمگیری داشته باشد و هم اکنون نیز بیش از 18 هزار و 720 دانش آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن عاطفه ها در مدارس خراسان جنوبی برگزار می شود

جشن عاطفه ها در مدارس خراسان جنوبی برگزار می شود