مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-10اقتصادي

اجرای پنج پروژه سرمایه گذاری بندری در انزلی با اعتبار 1900 میلیارد تومانی


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به پنج پروژه سرمایه گذاری در بندر انزلی که با اعتبار اولیه بالغ بر هزار و 900 میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده، - ایسنا/گیلان مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به پنج پروژه سرمایه گذاری در بندر انزلی که با اعتبار اولیه بالغ بر هزار و 900 میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده، گفت: مهمترین این پروژه ها کشتی سازی است زیرا در زمینه تعمیرات و کشتی سازی در بنادر شمالی کمبود احساس می شود.

حسین یونسی امروز سه شنبه هجدم مهرماه در جشن گرامیداشت روز جهانی دریانوردی که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تبریک به تمام کسانی که در بخش های مختلف این صنعت فعالیت می کنند، اظهار کرد: کنوانسیون مارپل 50 سال پیش تصویب و لازم الاجرا شد و از آن زمان در حال اصلاح است و امروزه کنوانسیونی است که بیشتر حالت پیشگیری دارد.

وی افزود: در راستای پیشگیری از حوادث و آلودگی محیط زیست تمام کشتی هایی که وارد بنادر گیلان می شوند بازرسی شده و از فعالیت های کشتی هایی که ایمنی و محیط زیست را تحت الشعاع قرار دهند، گرفته می شود.

یونسی با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار مهمی که در چند سال اخیر انجام شده پروژه برق رسانی به کشتی ها است، گفت: در این پروژه کشتی هایی که در اسکله ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پنج پروژه سرمایه گذاری بندری در انزلی با اعتبار 1900 میلیارد تومانی

اجرای پنج پروژه سرمایه گذاری بندری در انزلی با اعتبار 1900 میلیارد تومانی