مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-02اقتصادي

مدیرکل میراث فرهنگی سمنان: برندسازی گردشگری در اولویت شهرداری ها باشد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: شهرداری های شهرستان مهدی شهر برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و برندسازی گردشگری شهرهای این شهرستان برنامه ریزی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان صبح امروز در نشست با فعالان گردشگری شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: با وجود ظرفیت های متفاوت طبیعی، تاریخی، کشاورزی، فرهنگی و … در نقاط مختلف این شهرستان، باید با خلاقیت رونق بیشتر گردشگری را در این شهرستان حاصل کرد که این امر با تلاش فعالان گردشگری محقق می شود.

وی ادامه داد: امروز لازم است که مدیران تأسیسات گردشگری ابتدا به برندسازی و معرفی بپردازند و سپس با شناخت ذائقه و سلیقه گردشگران، به توسعه حرفه خود بپردازند تا گردشگران نیز بتوانند بیشترین سفر خود را به شهرستان مهدی شهر اختصاص دهند و این شهرستان و استان سمنان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه در خطبه های نماز جمعه استان سمنان در هفته گردشگری خطیب های نماز جمعه به تشریح اهمیت گردشگری و نقش آن در توسعه استان و کشور پرداختند، گفت: باید به تقویت فرهنگ گردشگری بپردازیم تا شاهد توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی سمنان: برندسازی گردشگری در اولویت شهرداری ها باشد

مدیرکل میراث فرهنگی سمنان: برندسازی گردشگری در اولویت شهرداری ها باشد