مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-15اقتصادي

آبرسانی به 19 هزار واحد مسکن ملی در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در قالب طرح اقدام ملی مسکن، آبرسانی به بیش از 19 واحد مسکونی در این طرح را هدف گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جزء استان های پیشرو در کشور است و شرکت آب و فاضلاب نیز تا کنون 2 هزار واحد مسکونی را آبرسانی و بیش از 6 هزار واحد مسکونی، آماده نصب انشعاب هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: تاکنون برای آبرسانی به واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن در استان زنجان اعتباری بالغ بر یک هزار و 300 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 6 هزار میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

وی بیان کرد: در ارائه خدمات جمع آوری فاضلاب نیز تاکنون انشعاب فاضلاب یک هزار و 144 واحد مسکونی نصب شده است.

جزء قاسمی عمده شهرک های مسکونی احداث شده در قالب این طرح را شهرک های کوی زنگان و کوی زیتون معرفی کرد که بیش از 13 هزار واحد مسکونی را در خود جای داده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: افزون بر شهرک های کوی زنگان و زیتون، طرح اقدام ملی مسکن در 10 نقطه دیگر شهر زنجان با احداث بالغ بر 3 هزار و 600 واحد مسکونی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 19 هزار واحد مسکن ملی در استان زنجان

آبرسانی به 19 هزار واحد مسکن ملی در استان زنجان