مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-15سياسي

کرمانشاه 887 نفر نابینای مطلق دارد


معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به بیش از 6 هزار و 200 نفر کم بینا و نابینا در استان، گفت: 887 مورد از این تعداد روشندل و نابینای مطلق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود پایدار معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز جهانی عصای سفید، اظهار کرد: روشندلان یکی از جامعه های مخاطب سازمان بهزیستی هستند.

وی با اشاره به بیش از 6 هزار و 200 نفر کم بینا و نابینا در استان، گفت: 887 مورد از این تعداد روشندل و نابینای مطلق هستند.

معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه این روز و مناسبت را فرصت و بهانه مناسبی برای گرامیداشت و توجه بیشتر به این عزیزان دانست و افزود: بررسی حقوق و مسائل مختلف اجتماعی، خانوادگی، معیشتی، شغلی، روانشناختی این جامعه هدف نیازمند به همراهی خیلی از دستگاه ها و مردم است.

وی با تأکید به اهمیت مسئله پیشگیری در بروز معلولیت ها به غربالگری بینایی کودکان 3 تا 6 سال اشاره ای داشت و گفت: طی سال گذشته غربالگری بینایی برای 88 هزار کودک 3 تا 6 سال در استان اجر و بیش از یک هزار کودک مشکوک شناسایی شد که در بررسی های صورت گرفته حدود 450 مورد کودک با مشکلات بینایی در درجات مختلف شناسایی نهایی شدند که با اقدامات به موقع از معلولیت این تعداد که می توانست در آینده به جامعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 887 نفر نابینای مطلق دارد

کرمانشاه 887 نفر نابینای مطلق دارد