مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-18بين الملل

فهرست کالاهای آمریکایی و صهیونیستی مشمول تحریم از سوی ملت های اسلامی


مردم در کشورهای اسلامی با پیوستن به پویش های مختلف تحریم کالاهای شرکت های صهیونیستی یا شرکت های حامی رژیم صهیونیستی و بخصوص آمریکایی، خشم خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم بی دفاع غزه نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، حملات هولناک رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بخصوص حمله شب گذشته به بیمارستان المعمدانی که بیش از 1000 جان باخته برجای گذاشت آتش خشم مسلمانان و آزادگان جهان را شعله ور کرده است.

شدت خشم ملت های آزاده در شرایطی که برای دراز کردن دست یاری به فلسطینیان محاصره شده در نوار غزه ناتوان هستند، آنها را بر این داشت تا فهرست بزرگی از شرکت های حامی رژیم صهیونیستی را ارائه دهند که در زمینه های مختلف مواد غذایی، آشامیدنی، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی خودرو بخصوص در کشورهای عربی فعال هستند.

با وجود اینکه شبکه های اجتماعی به خصوص فیس بوک و ایکس پست هایی را که در آن از جنایات رژیم اشغالگر انتقاد می شود حذف و حساب کاربران آن را مسدود می کند اما با این حال پویش های تحریم کالاهای صهیونیستی و غربی در کشورهای اسلامی گسترش یافته تا از این طریق میلیاردها دلار به اقتصاد رژیم صهیونیستی ضربه زنند.

  شخصیت های ملی و نهادهای مدنی در کشورهای اسلامی فهرستی از برندهای تجاری مشهوری را تهیه کردند که آشکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست کالاهای آمریکایی و صهیونیستی مشمول تحریم از سوی ملت های اسلامی

فهرست کالاهای آمریکایی و صهیونیستی مشمول تحریم از سوی ملت های اسلامی