مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-01سياسي

تسخیر خیابان ها و پیاده روهای تهران توسط رستوران داران و نمایشگاه داران خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماع خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی در جریان یکصد و هشتادمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از همین حالا نسبت به لایروبی انهار اقدام کند، - رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نسبت به تسخیر خیابان ها و پیاده روهای پایتخت توسط برخی رستوران داران و نمایشگاه داران خودرو انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماع خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی در جریان یکصد و هشتادمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از همین حالا نسبت به لایروبی انهار اقدام کند، گفت: اگر این اقدامات انجام نشود در فصل بارش ها و زمستان شاهد آب گرفتگی خیابان ها خواهیم بود که این زیبنده شهر ما نیست.

وی با تاکید بر رفع سدمعبر توسط برخی از صنوف گفت: چطور اجازه داده می شود که نمایشگاه داران، خودرو های خود را در خیابان ها پارک کنند و یک و نیم لاین خیابان با خودرو های آن ها اشغال شود و حق و حقوق مردم ضایع شود؛ این کار به نوعی به رخ کشیدن دارایی افراد معدودی است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: تقاضای بنده این است که شهرداری تهران از این موضوع به هیچ عنوان کوتاه نیاید، چرا که شاهد هستیم پیاده رو ها که محل تردد افراد هست؛ توسط برخی از رستوران ها تسخیر شده و مردم ناچارند در خیابان ها تردد کنند و جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسخیر خیابان ها و پیاده روهای تهران توسط رستوران داران و نمایشگاه داران خودرو

تسخیر خیابان ها و پیاده روهای تهران توسط رستوران داران و نمایشگاه داران خودرو