مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-15سياسي

نمایندگان نسبت به وضعیت آموزش و پرورش چه نظری دارند؟


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس نیز نسبت به کمبود معلم و وضعیت نامناسب مدارس از وزارت آموزش و پرورش انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، مشکلات موجود در آموزش و پرورش و کمبود معلم در مدارس، چند هفته ای است که در صحن علنی مجلس مطرح می شود و ما می بینیم بعد از گذشت تقریباً یک ماه از آغاز سال تحصیلی اما به گفته نمایندگان، برخی از مدارس با کمبود معلم در کلاس ها مواجه اند.

بر اساس امار ارائه شده 23 هزار کلاس درس در حال حاضر بدون معلم هستند.

مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی شنبه هشتم مهر ماه در تذکری شفاهی گفته بود: در هفته دوم مهر قرار داریم و کمبود معلم علی الخصوص در مناطق محروم به شدت مشکل آفریده است.

 در این مناطق بحث کمبود معلم بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنان را با مشکل مواجه کرده است که از این جهت از ریاست مجلس می خواهم تذکرات لازم را بدهند تا این مورد به صورت ویژه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

   روح الله نجابت نماینده شیراز در مجلس نیز در نشست علنی امروز دوشنبه 17 مهرماه با استناد به اصول سوم و سی ام قانون اساسی گفت: از حوزه انتخابیه بنده اعلام می کنند که مدارس معلم ندارند اما خبرگزاری وابسته به دولت روز گذشته پیامی را برای همکاران ارسال کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان نسبت به وضعیت آموزش و پرورش چه نظری دارند؟

نمایندگان نسبت به وضعیت آموزش و پرورش چه نظری دارند؟