مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-09سياسي

نتیجه تصمیم گیری نحوه اجرای پروژه میدان تره بار قزوین چه شد؟


رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه به سازمان سرمایه گذاری یک ماه وقت می دهیم که برای اجرای روژه میدان تره بار قزوین سرمایه گذار جذب کند، - گفت: تصمیم گیری درباره میدان مرکزی میوه و تره بار موضوع مهمی است و شاید تا 100 سال آینده مردم شهر قزوین از تصمیمات ما درباره این پروژه متأثر شوند.

علی فرمانی شامگاه 16 مهر در جلسه علنی شورا که با دستور کار بحث و بررسی و تصمیم گیری پیرامون نحوه کار اجرای پروژه میدان میوه و تره بار مرکزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به متنی که سازمان سرمایه گذاری به صورت مکتوب به شورای شهر ارائه داده، شرعاً و عرفاً باید به شیوه سرمایه گذاری رأی بدهم.

وی ضمن بازخوانی تهدیدها و فرصت های روش های اجرای پروژه افزود: یکی از تهدیدها در روش سرمایه گذاری احتمال اختلاف فی مابین شهرداری و سرمایه گذار ذکر شده که امروز در همین شهرداری قزوین شاهد هستیم که به درب فرهنگسرای ناصرآباد با وجود اینکه افتتاح شده، به خاطر اختلاف پیمانکار و شهرداری قفل زدند و این موضوع منحصر به جذب سرمایه گذاری در طرح میدان میوه وتره بار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بنابراین چنین اختلافاتی هم در شیوه چندعاملی و هم سرمایه گذاری مطرح است و به نظر می رسد سازمان سرمایه گذاری شهرداری نتوانسه از روش چندعاملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه تصمیم گیری نحوه اجرای پروژه میدان تره بار قزوین چه شد؟

نتیجه تصمیم گیری نحوه اجرای پروژه میدان تره بار قزوین چه شد؟