مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 03:002023-10-16بين الملل

بالای دار! (گفت و شنود)


اخبار منتشر شده از سوی رسانه های غربی و رژیم صهیونیستی حکایت از آن دارد که نظامیان صهیونیست از حضور در جنگ سرپیچی می کنند، سیل بازگشت از سرزمین های اشغالی شتاب گرفته، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت:گفت: ایهود باراک نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته است بزرگ ترین شکست تاریخمان را متحمل شده ایم .

گفتم: وزیر دارایی صهیونیست ها هم گفته است با درد و سرافکندگی باید اعتراف کنیم که شکست خورده ایم .

  گفت: پس بگو چرا به جای مقابله با رزمندگان مقاومت، از میدان جنگ فرار کرده و زنان و کودکان بی پناه را قتل عام می کنند؟! گفتم: زییف شف استراتژیست معروف رژیم صهیونیستی بعد از شکست این رژیم جعلی گفته بود نظامیان اسراییل برای میدان جنگ تربیت نشده اند.

تخصص آنها شلیک به افراد بی دفاع در خیابان هاست ! گفت: اخبار منتشر شده از سوی رسانه های غربی و رژیم صهیونیستی حکایت از آن دارد که نظامیان صهیونیست از حضور در جنگ سرپیچی می کنند، سیل بازگشت از سرزمین های اشغالی شتاب گرفته است، افسران رژیم با هو کردن نتانیاهو به او اجازه سخنرانی نداده اند و صهیونیست های شهرک نشین پا به فرار گذاشته اند و.

این سرنوشت رژیم کودک کشی است که با دو خط آبی روی پرچم خود، داعیه از نیل تا فرات را داشت! گفتم: قاتلی را به دار آویخته بودند، یکی از رفقایش پرسید، این سرنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالای دار! (گفت و شنود)

بالای دار! (گفت و شنود)