مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:112023-10-19اجتماعي

جزییات ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های استان قزوین اعلام شد


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های قزوین، گفت: با توجه به مجوزات صادره، طی این آزمون 37 نفر در شهرداری های استان قزوین جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محسن اسماعیلی با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های قزوین، اظهار کرد: با توجه به مجوزات صادره، طی این آزمون 37 نفر در شهرداری های استان قزوین جذب می شوند.

وی افزود: در این آزمون افراد تحصیلکرده در مقاطع مختلف رشته های شغلی نظیر حسابداری، راه و ساختمان، شهرسازی، حقوقی، تحلیلگر سیستم، امور حمل و نقل  از طریق برگزاری آزمون عمومی و تخصصی و سایر مراحل مربوطه جذب خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین تصریح کرد: بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در 10 شهرداری استان از جمله شهرداری های تاکستان، بویین زهرا، آبیک، سگزآباد، خرمدشت، عصمت آباد، زیاران، محمود آباد، رازمیان و اسفرورین  صورت خواهد پذیرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: داوطلبین می توانند ضمن مراجعه به وبگاه https://hrtc.

ir اطلاعات تکمیلی را با مطالعه دفترچه راهنما دریافت کنند.

وی یادآور شد: تاریخ شروع و پایان ثبت نام از تاریخ 26 مهر 1402 تا  5 آبان 1402 بوده و زمان برگزاری آزمون کتبی نیز متعاقباً به اطلاع داوطلبین محترم خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های استان قزوین اعلام شد

جزییات ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های استان قزوین اعلام شد