مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-05سياسي

پرسشی مهم از شورای شهر ممبی و سرآسیاب در یک بلاتکلیفی محض


پرسش اصلی از شورای شهرهای ممبی و سرآسیاب یوسفی این است که چرا در انجام تنها وظیفه خود ناکام مانده اند و تکلیف این جایگاه مهم اداری را مشخص نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی یکی از انتقاداتی که به وضعیت شوراها می شود این است که شوراهای اسلامی شهر و روستا عملاً به شورای شهرداری تبدیل شده اند و نقش نظارتی خود را نسبت به دیگر نهادها و حوزه های زندگی شهری به فراموشی سپرده اند.

  این انتقاد کاملاً درست است اما به دلایل مختلف از جمله آنکه از یک سو، شهرداری بودجه و هزینه های شورای شهر را تأمین می کند و از سوی دیگر نقش شورا در شهرداری ها بیشتر رنگ اجرایی به خود می گیرد؛ نمایندگان مردم در شوراها بیشتر تمایل دارند فعالیت های خود را در امور مربوط به شهرداری خلاصه کنند.

اگر اندکی بدبینی یا واقع بینی هم داشته باشیم می توانیم این نکته را به دلایل مذکور اضافه کنیم که معمولاً در سیستم شهرداری ها امکان سفارش دوستان و آشنایان، پارتی بازی، امتیاز گیری و .

برای کسانی که بخواهند به جای خدمت به شهر و مردم، جیب خود را پر کنند وجود دارد برای این افراد حضور در شهرداری بیش از هر جای دیگر جذاب است.

با وجود اینکه مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ 1402/2/23 در گفتگو با خبرنگار فارس از اخذ و تاسیس مجوز شهرداری ها در  قلعه ممب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسشی مهم از شورای شهر ممبی و سرآسیاب در یک بلاتکلیفی محض

پرسشی مهم از شورای شهر ممبی و سرآسیاب در یک بلاتکلیفی محض