مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-06سياسي

برای کاهش اختلاف خانوادگی، و ترویج فرهنگ اسلامی برنامه ریزی کنیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر وجود تبلیغ تهاجمی گفت: نباید درگیر یک سری از روزمرگی ها شویم بلکه باید برای کاهش اختلاف خانوادگی، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر وجود تبلیغ تهاجمی گفت: نباید درگیر یک سری از روزمرگی ها شویم بلکه باید برای کاهش اختلاف خانوادگی، و ترویج فرهنگ اسلامی برنامه ریزی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حجت سالاری مکی پنج شنبه شب 13 مهرماه در جمع علمای شیعه و سنی در حوزه علمیه انوارالعلوم روستای ماخونیک شهرستان بیرجند اظهار کرد: اختلافی که در بین کشورهای اسلامی وجود دارد از خارج مرزهای کشورهای اسلامی هدایت می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: باید ببنیم که از اختلاف بین علمای اسلامی چه کسی سود برده و چه کسی ضرر می کند.

سالاری مکی با اشاره به اینکه امروزه یک هزار و 200 اندیشکده علیه اسلام و مسلمانان برنامه طراحی می کند، یادآور شد: یکی از کسانی که توانست نقشه های دشمنان را با شجاعت و طراحی خود از بین ببرد شخصی چون سردار شهید قاسم سلیمانی بود و خود اندیشکده های غربی بر این موضوع واقف هستند.

وی بیان کرد: در یکی از اندیشکده های غربی به مضمون آمده که اگر منجی آخرالزمان به جای 313 نفر یک نفر چون حاج قاسم سلیمانی داشته باشد که با یک لشکر نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش اختلاف خانوادگی، و ترویج فرهنگ اسلامی برنامه ریزی کنیم

برای کاهش اختلاف خانوادگی، و ترویج فرهنگ اسلامی برنامه ریزی کنیم