مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-23اقتصادي

خیز کرمانشاه برای 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی و معدنی


به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از ابتدای امسال نزدیک به 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه یا به نتیجه رسیده و یا در حال اجرا است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از ابتدای امسال نزدیک به 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه یا به نتیجه رسیده و یا در حال اجرا است.

محسن دارابی، امروز(اول شهریور) در جلسه بررسی رفع مشکلات پیش روی بخش تولید استان کرمانشاه، با بیان اینکه در هفته دولت امسال بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در کرمانشاه به بهره برداری رسید و زمینه اشتغال حدود 1400 نفر را فراهم کرد، گفت: با طرح هایی که در دست اقدام داریم تا پایان سال نیز نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان طرح صنعتی و معدنی دیگر در استان کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید که در مجموع امسال بهره برداری از بیش از 17 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را خواهیم داشت.

وی از تسهیلات شش هزار میلیارد تومانی مصوب سفر ریاست جمهوری برای استان در حوزه صنعت و معدن نیز یاد کرد و ادامه داد: تاکنون بالغ بر 4500 میلیارد تومان از این تسهیلات تصویب، انعقاد قرارداد و یا پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز کرمانشاه برای 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی و معدنی

خیز کرمانشاه برای 30 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی و معدنی