مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-30حوادث

پلیس راه زرند ناجی تریلر ترمز بریده شد


رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس راه زرند، راننده تریلری که در گردنه ده علیرضا به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود، - ایسنا/کرمان رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پلیس راه زرند، راننده تریلری که در گردنه "ده علیرضا" به علت نقص فنی قادر به ترمز و توقف نبود، به سلامت متوقف شد.

سرهنگ علی رضایی امروز هشتم مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس راه زرند-مشهد هنگام گشت زنی در کیلومتر 10 گردنه ده علیرضا در محور زرند-راور متوجه شدند یک دستگاه تریلر کشنده حامل آهن آلات به شکل نامتعارفی در حرکت است و راننده آن سراسیمه و وحشت زده در حال بوق زدن، چراغ دادن و هشدار به دیگر خودروهای این محور پرتردد است.

وی افزود: در این راستا ماموران خودروی خود را به موازات این تریلر رسانده و متوجه شدند کنترل این خودرو به دلیل نقص ترمز از دست راننده خارج شده و به سبب شیب تند جاده هر لحظه بر سرعت آن افزوده شده و احتمال خروج از جاده و وقوع تصادف با خودروهای روبه رو بسیار زیاد است.

از این رو ماموران به سرعت وارد عمل شده و با قرار گرفتن در جلوی این تریلر و هشدار به سایر خودروهای عبوری موفق شدند مسیر را تا اولین پارکینگ بازگشایی و از وقوع حوادثی که قطع به یقین در انتظار ران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه زرند ناجی تریلر ترمز بریده شد

پلیس راه زرند ناجی تریلر ترمز بریده شد