مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-15بين الملل

طوفانی که از بزرگترین زندان دنیا برخواست


در شرایطی که رسانه های ضدانقلاب سعی دارند جای ظالم و مظلوم را با یکدیگر عوض کنند، کارشناسان و مهمانان این شبکه همواره به جنایات رژیم صهیونیستی در برخورد با مردم غزه و فلسطین اشاره می کنند.

- فارس پلاس؛ روایت روز - این روزها رسانه های ضدانقلاب از جمله ایران اینترنشنال، من و تو و بی بی سی تمام قد پشت رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند تا با عملیات روانی شدید و هماهنگ خود جای ظالم و مظلوم را تغییر دهند.

اینکه این رسانه ها از کارفرمای خود که چندی پیش نیز در یک جلسه علنی با وزیر اطلاعات این رژیم شرکت کردند، حمایت می کنند، موضوع عجیبی نیست اما مساله اصلی اینجاست که بسیاری از جمله کارشناسان خود این شبکه های معاند بر این عقیده هستند که جنایات رژیم اشغالگر قدس که تا این اواخر بسیار شدت گرفته بود و مردم مظلوم فلسطین از جمله غزه را آرام نمی گذاشت علت اصلی این عملیات حماس بوده است.

  درواقع پس از مدت ها که رژیم صهیونیستی به کشتار مردم بی گناه فلسطین اقدام می کرد حماس در یک عملیات ابتکارآمیز توانست با یک حمله به این جنایات پاسخ دهد.

  در همین رابطه، رهبر معظم انقلاب در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام با بیان اینکه این بلا را عملکرد خود صهیونیست ها بر سرشان آورد ، فرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفانی که از بزرگترین زندان دنیا برخواست

طوفانی که از بزرگترین زندان دنیا برخواست