مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 22:252023-09-30سياسي

تذکر جالب توجه رییس دستگاه قضا به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی


رییس دستگاه قضا به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در جمع آتش نشانان تهران حضور یافت و با تقدیر از ایشان، بر نکات جالب توجهی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در سخنانی در مراسم بزرگداشت روز آتش نشان که در مجموعه 12 هزار نفری آزادی و با حضور آتش نشانان و خانواده های آن ها برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت نبی اکرم (ص) گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که این توفیق را پیدا کردم تا در کنار شما آتش نشانان و خانواده های گرامیتان باشم.

رییس قوه قضاییه با تبیین و تشریح نقش شهرداری ها در توسعه عمران و آبادانی و ایمن سازی و هرآنچه که به آرامش و آسایش شهروندان مرتبط می شود، افزود: یکی از زیرمجموعه های شهرداری، آتش نشانی است که جایگاه ممتازی در مباحث مرتبط با ایمن سازی و آسایش و آرامش شهروندان دارد.

بر همین اساس، شورای عالی انقلاب فرهنگی، روزی را به نام روز آتش نشانی نام گذاری کرد.

وی در تبین مؤلفه ها و ویژگی های سازمان آتش نشانی و آتش نشانان گفت: یکی از مهمترین ارکان در کار آتش نشانی، نیروی انسانی است؛ بحمدالله آتش نشانان ما از عنصر مهارت، شجاعت و دلسوزی برخوردارند و مهمتر از اینها، آماده ایثارگری و جانفشانی برای نجات جان هموطنان و هم نوعان خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جالب توجه رییس دستگاه قضا به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

تذکر جالب توجه رییس دستگاه قضا به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی