مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-07اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی تصفیه خانه فاضلاب صنعتی فارس


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از پیشرفت 90درصدی تصفیه خانه فاضلاب صنعتی فارس در مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: پروژه ارتقا تصفیه خانه فاضلاب و اجرای واحد ذخیره اضطراری و متعادل ساز مدول های موجود و مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی .

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از پیشرفت 90درصدی تصفیه خانه فاضلاب صنعتی فارس در مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: پروژه ارتقا تصفیه خانه فاضلاب و اجرای واحد ذخیره اضطراری و متعادل ساز مدول های موجود و مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شیراز از مهم ترین این طرح ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی امروز، 15 مهرماه در بازدید از روند عملیات اجرایی طرح توسعه و ارتقای ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بزرگ شیراز از پیشرفت 90 درصدی مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان فارس در احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب صنعتی و بازچرخانی و استحصال پساب در شهرک های صنعتی خبر داد و گفت: در قالب این مصوبه 22پروژه در سطح استان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: برای اجرای این طرح ها100میلیارد تومان مصوب شد که از این میزان 50 درصد از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و 50 درصد نیز از محل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی تصفیه خانه فاضلاب صنعتی فارس

پیشرفت 90 درصدی تصفیه خانه فاضلاب صنعتی فارس