مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-17اقتصادي

مخبر: می توان سطح مبادلات اقتصادی را به یک میلیارد دلار در سال افزایش داد


معاون اول رییس جمهور، ظهر امروز (سه شنبه) به طور رسمی از سوی «رومان گلاوچنکو » نخست وزیر بلاروس مورد استقبال قرار گرفت و سپس طرفین در گفت وگویی دوجانبه مهمترین مسائل پیش روی توسعه همکاری های اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند.

- معاون اول رییس جمهور، ظهر امروز (سه شنبه) به طور رسمی از سوی رومان گلاوچنکو نخست وزیر بلاروس مورد استقبال قرار گرفت و سپس طرفین در گفت وگویی دوجانبه مهمترین مسائل پیش روی توسعه همکاری های اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم استقبال رسمی از مخبر پس از نواخته شدن سرود ملی بلاروس و جمهوری اسلامی ایران، معاون اول رییس جمهور و نخست وزیر بلاروس از یگان تشریفات سان دیدند و اعضای هیات عالی رتبه دو کشور را به همدیگر معرفی کردند.

معاون اول رییس جمهور پس از این مراسم رسمی در گفت وگوی دوجانبه با اشاره به 30 سالگی روابط سیاسی بین ایران و بلاروس ارتقای روابط تهران-مینسک را راهبرد جدی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: ارتباطات اقتصادی دو کشور متناسب با سطح بالای ارتباطات سیاسی گسترش نیافته است که اراده جدی ایران و بلاروس بر تعمیق و تقویت همکاری اقتصادی و تجاری است.

محمد مخبر با تاکید بر ضرورت تامین نیازهای متقابل دو کشور تصریح کرد: باید مبادلات و توافقات بین دو کشور با استفاده از ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: می توان سطح مبادلات اقتصادی را به یک میلیارد دلار در سال افزایش داد

مخبر: می توان سطح مبادلات اقتصادی را به یک میلیارد دلار در سال افزایش داد