مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-15حوادث

از احتکار 100 میلیارد ریالی در آمل تا کشف 90 کیلو تریاک در ساری


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان آمل و کشف کامیون حامل 90 کیلو تریاک در ساری خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان " آمل" و کشف کامیون حامل 90 کیلو تریاک در ساری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام این خبر، بیان کرد: در اجرای طرح ویژه مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ضروری مردم و در پی کسب خبری مبنی بر وجود انبار احتکار لوازم خانگی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از شناسایی این انبار با هماهنگی قضایی در بازدید از این انبار یک هزار و 120 دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال، تلویزیون جاروبرقی، کولر و اسپیکر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کشفیات بیش از 100 میلیارد ریال برآورد شده، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از احتکار 100 میلیارد ریالی در آمل تا کشف 90 کیلو تریاک در ساری

از احتکار 100 میلیارد ریالی در آمل تا کشف 90 کیلو تریاک در ساری