مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-30سياسي

دستگیری 50 هزار نفر از مترددین غیرمجاز در نوار مرزی


فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امروز با تحت کنترل گرفتن هنگ های مرزبانی زابل و زاهدان در منطقه، استقرار تیپ 158 را در منطقه داریم که تا امروز نزدیک به 50 هزار نفر دستگیری مترددین غیرمجاز مرزی را در نوار مرزی داشته ایم که آن ها را .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش  درخصوص فعالیت های این قرارگاه برای تامین امنیت جنوب شرق کشور، گفت: با توجه به شرف یابی ما محضر رهبر انقلاب و تاکید ویژه ای که ایشان در رابطه با امنیت مرزها به ویژه تاکیدی که در خصوص مرز جنوب شرق داشتند پس از شرفیابی محضر ایشان امکانات خوبی در اختیار قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش قرار گرفت.

وی افزود: ما امروز این آمادگی را داریم تا کار انسداد مرزهای جنوب شرق را با استفاده از ظرفیت های بومی و محلی و گروه مهندسی جنوب شرق آغاز کنیم تا کار انسداد مرز را در طول 273 کیلومتر از نوار مرزی از منطقه میل سه جانبه که مرز مشترک ایران، افغانستان و پاکستان است تا منطقه چاه خرما که حدفاصل منطقه استحفاظی ما با قرارگاه شمال شرق است، اجرایی کنیم.

امیر غلامعلیان در ادامه با بیان اینکه در خصوص امنیتی که امروز در سواحل خلیج مکران داریم، کارهای خوبی انجام شده است، گفت: باید اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 50 هزار نفر از مترددین غیرمجاز در نوار مرزی

دستگیری 50 هزار نفر از مترددین غیرمجاز در نوار مرزی