مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-30سياسي

روایت مردی که الگو می گرفت و خود الگوساز شد


مسئول قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان خوزستان گفت: کتاب «پیک سحر» روایت زندگی مرد انسان سازی است که از انسان های بزرگی الگو گرفته بود و خود الگوساز نوجوانان و جوانان بسیاری شد.

- ایسنا/خوزستان مسئول قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان خوزستان گفت: کتاب پیک سحر روایت زندگی مرد انسان سازی است که از انسان های بزرگی الگو گرفته بود و خود الگوساز نوجوانان و جوانان بسیاری شد.

سردار حاج محمود معین پور در آیین رونمایی از کتاب پیک سحر (روایتی از زندگی مرحوم سردار حاج سید جبار موسوی) که جمعه هفتم مهر 1402 در مسجد حاج علوان اهواز برگزار شد، اظهارکرد: آنچه موجب ماندگاری پدیده دفاع مقدس شد و استقامت، پایداری و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت فرهنگ شهادت طلبی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری ها و قهرمانی های ملت ما به خصوص مردم خوزستان است و امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم .

معین پور با اشاره به این که اولین مدافعان کشور در دوران دفاع مقدس مردم غیور خوزستان بودند یادآوری کرد: عشایر قهرمان عرب و عشایر قهرمان بختیاری با ابزار مختلف ابتدایی در مقابل دشمن جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مردی که الگو می گرفت و خود الگوساز شد

روایت مردی که الگو می گرفت و خود الگوساز شد