مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-09سياسي

معاون سیاسی استاندار: دو نیاز اساسی مسکن و اشتغال جوانان تامین شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: توقع ما از تمام دستگاه ها برنامه ریزی و تلاش حداکثری برای رفع نیازهای اساسی و رفع مشکل حوزه جوانان به ویژه مسئله مسکن و اشتغال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حسن ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان، بر اهمیت تامین مسکن و اشتغال به عنوان دو نیاز اساسی جوانان تاکید کرد.

وی گفت: توقع ما از تمام دستگاه ها برنامه ریزی و تلاش حداکثری برای رفع نیازهای اساسی و رفع مشکل حوزه جوانان به ویژه مسئله مسکن و اشتغال است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه جوانان شرایط رشد و توسعه جامعه را در آینده رقم خواهد زد، افزود: رفع مشکلات حوزه جوانان نظیر مسکن، اشتغال، تسهیل امر ازدواج، آرامش خاطر و امیدآفرینی جوانان و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در بحث ایجاد اشتغال توجه به آموزش و بستر مهارت آموزی جوانان مهیا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: در بسیاری از پروژه ها باید یک پیوست داشته باشیم که نفعی برای جوانان نیز داشته باشد و این نیازمند ورود و توجه تمام دستگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی استاندار: دو نیاز اساسی مسکن و اشتغال جوانان تامین شود

معاون سیاسی استاندار: دو نیاز اساسی مسکن و اشتغال جوانان تامین شود