مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-07سياسي

دولت برای تحقق امنیت پایدار به وظیفه خود عمل کند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که امنیت پایدار موضوعی چند بعدی است، گفت: دولت برای تحقق امنیت پایدار به وظیفه خود عمل کند چراکه در غیر این صورت بسیاری از تلاش های نیروهای انتظامی بی نتیجه خواهد ماند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که امنیت پایدار موضوعی چند بعدی است، گفت: دولت برای تحقق امنیت پایدار به وظیفه خود عمل کند چراکه در غیر این صورت بسیاری از تلاش های نیروهای انتظامی بی نتیجه خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (15مهرماه) در دیدار فرماندهان انتظامی استان هرمزگان که به مناسبت هفته انتظامی در سالن جلسات دفتر امامجمعه بندرعباس برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته انتظامی، اظهارکرد: وظیفه نیروی انتظامی در حفظ امنیت جامعه بسیار دشوار و سخت است و برادران باید بدانند که به هر میزانی کارسخت تر باشد، ارزش آن نیز بالاتر است.

وی، با ذکر این نکته که امروز سخت ترین و مشکل ترین وظیفه ها بر عهده نیروی انتظامی است، عنوان کرد: نیروی انتظامی به واسطه ارتباطی که با جامعه تبهکار و قانون شکن دارد دارای دشواری ها و چالش های بسیاری است که هفته انتظامی فرصت خوبی برای یادآوری تلاش ها و زحمات بزگوران نیروی انتظامی در حفظ و تامین امنیت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای تحقق امنیت پایدار به وظیفه خود عمل کند

دولت برای تحقق امنیت پایدار به وظیفه خود عمل کند