مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-07سياسي

تحویل 300 واحد مسکونی به خانواده های محروم استان همدان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: تا امروز نزدیک به 300 واحد از 990 واحد درحال ساخت توسط کمیته امداد و بسیج سازندگی به خانواده های محروم و نیازمند تحویل داده شده است.

- محمدرسول شیخی زاده شنبه 15 مهر در آیین توزیع جهیزیه نوعروسان استان همدان، اهدایی مقام معظم رهبری همزمان با دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان، اظهار کرد: در همه بخش های مختلف مبارزه با فقر و محرومیت زدایی، سپاه یکی از همراهان صدیق و همیشگی کمیته امداد بوده و در همه بخش ها به ویژه طی سال های گذشته در بحث کمک های مؤمنانه همیشه سردمدار کمک به خانواده های نیازمند بوده است.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن که یکی از نیازهای اساسی و اصلی و یکی از خدمت های گران قیمت به خانواده هاست، افزود: در قالب تفاهم نامه های مختلف به ویژه در سال 1402 بیش از 990 واحد در قالب سه تفاهم نامه 40 هزار، 10 هزار و 5000 واحدی با بسیج سازندگی در حال ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان نزدیک به 300 واحد از این واحدها به خانواده های محروم و نیازمند تحویل داده شده است، اضافه کرد: در بحث تهیه لوازم ضروری زندگی در هر جایی که لازم بوده، سپاه و بسیج سازندگی، کمیته امداد را همراهی کردند که نمونه کوچکی از آن تأمین جهیزیه است که از ابتدای طرح تا امروز در مرحله اول بیش از 2066 سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 300 واحد مسکونی به خانواده های محروم استان همدان

تحویل 300 واحد مسکونی به خانواده های محروم استان همدان