مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-16اقتصادي

قنادی ها جعبه را به قیمت شیرینی می فروشند!


سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان از خطا و انحراف کمی حتی تا دو برابر در روادری قید شده در وزن برخی کالاهای بسته بندی شده خبر داد و گفت: اداره کل استاندارد با هرگونه کم فروشی برخورد قانونی می کند.

- مجید حیدریان در گفت وگو با ایسنا از نظارت های مستمر و سرزده از واحدهای تولیدی خبر داد و اظهار کرد: سازمان استاندارد در گذشته تنها به بحث کیفیت کالاها ورود می کرد اما در یکی دو سال اخیر در حوزه های کمی نیز ورود و با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد می کند.

وی با بیان اینکه شکایات مردمی زیادی در ارتباط با این نوع کم فروشی ها داشتیم خاطرنشان کرد: بازرسان اداره کل استاندارد با پایش محصولات با هر گونه تخلف در این بخش برخورد می کنند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان با بیان اینکه شورای عالی استاندارد کشور در راستای پاسخ به مطالبات مردم ادارات کل استاندارد را موظف به پایش کمی محصولات کرده ادامه داد: استاندارد در گذشته تنها به مباحث کیفی محصولات ورود می کرد اما در دولت سیزدهم شورای عالی استاندارد، ادارات کل استاندارد را موظف به ورود کمی نیز کرد.

انحراف تا 2 برابر رواداری در برخی بسته بندی ها وی با اشاره به اصطلاح حد رواداری یا میزان تلرانس که بر روی برخی از محصولات بسته بندی شده قید شده افزود: به عنوان مثال روی بسته بندی برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قنادی ها جعبه را به قیمت شیرینی می فروشند!

قنادی ها جعبه را به قیمت شیرینی می فروشند!