مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:452023-09-25فرهنگي

برگزاری جشنواره رسانه ای با شعار زنان روشنگری می کنند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید با شعار زنان روشنگری می کنند به یاد شهیده راه روشنگری «شیرین ابوعاقله»که به دست رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسین زاده اظهار کرد: هشتم مهرماه سال جاری بانوان و فعالان رسانه ای از ایران و 45 کشور جهان در قالب نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید در مشهد گرد هم می آیند.

وی ادامه داد: نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید با شعار زنان روشنگری می کنند به یاد شهیده راه روشنگری شیرین ابوعاقله برنامه ریزی شده است که به دست رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این جشنواره با همت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همچنین شهرداری مشهد برگزار می شود که نقش رسانه ای زنان در تحقق عدالت اجتماعی، پایگاه امن خانواده و تهدیدهای رسانه ای، زن و رسانه مقاومت، رسانه و بردگی مدرن در جهان امروز را بررسی می کند.

حسین زاده، بخش های مختلف این جشنواره را شامل مکتوب (گزارش، مصاحبه، یادداشت)، تصویر (گزارش خبری، مستند خبری و مصاحبه) و عکس دانست و افزود: در این جشنواره فعالان رسانه ای زن داخل و خارج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره رسانه ای با شعار زنان روشنگری می کنند

برگزاری جشنواره رسانه ای با شعار زنان روشنگری می کنند