مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-21سياسي

مصاحبه بیش از 60 هزار ورودی جدید برای ورود به دانشگاه فرهنگیان


سرپرست دانشگاه فرهنگیان از مصاحبه 60 هزار پذیرفته شده آزمون سراسری سال تحصیلی 1402-1403 برای ورود به دانشگاه فرهنگیان طی فرآیند علمی، دقیق مبتنی بر برنامه ریزی منسجم و منظم و با بهره گیری از تکنولوژی جدید خبر داد.

- سرپرست دانشگاه فرهنگیان از مصاحبه 60 هزار پذیرفته شده آزمون سراسری سال تحصیلی 1402-1403 برای ورود به دانشگاه فرهنگیان طی فرآیند علمی، دقیق مبتنی بر برنامه ریزی منسجم و منظم و با بهره گیری از تکنولوژی جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید غیاثی ندوشن در نشست تقدیر از فعالان و عوامل موثر اجرای فرآیند ارزیابی تکمیلی متعهدین خدمت 1402، با بیان اینکه یکی از مهمترین فرایندهایی که در هر سیستمی صورت می گیرد فرایند جذب نیروی انسانی است، گفت: مصاحبه 60 هزار نفر در 12 روز با تلاش و اهتمام همکاران دانشگاه فرهنگیان با روش کانون های ارزیابی به خوبی انجام شد و این از توفیقات مهمی بود که برای مجموعه دانشگاه فرهنگیان رقم خورد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به این که امروزه در حوزه مدیریت، توجه به فرایند ها و کیفیت فرآیند ها مورد تاکید است، اظهار کرد: امسال ما شاهد فرایند کاملا علمی و دقیق مبتنی بر یک برنامه ریزی منسجم و منظم با بهره گیری از تکنولوژی جدید در مصاحبه جذب دانشگاه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاحبه بیش از 60 هزار ورودی جدید برای ورود به دانشگاه فرهنگیان

مصاحبه بیش از 60 هزار ورودی جدید برای ورود به دانشگاه فرهنگیان