مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-19اجتماعي

زمان آغاز فراخوان جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد


قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: فراخوان جذب مدرس این دانشگاه برای سال 1402 از روز شنبه 29 مهرماه آغاز می شود.

- قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: فراخوان جذب مدرس این دانشگاه برای سال 1402 از روز شنبه 29 مهرماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند به مدت 2 هفته تا 6 آبان ماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.

uast.

ac.

ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

دکتر کشت کار درخصوص فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری اظهار داشت: فرآیند بکارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحدهای استانی، جهت تامین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان 28 سال و حداکثر سن 65 سال می باشد و جذب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز فراخوان جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

زمان آغاز فراخوان جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد