مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-14بين الملل

اخبار جعلی که از نبرد غزه بر سر مخاطب آوار می شود


«سارا سیدنر» خبرنگار «سی ان ان» درحالی برای انتشار اخبار نادرست درباره سر بریده شدن کودکان و نوزدان توسط حماس عذرخواهی کرد که پس از طوفان الاقصی، - سارا سیدنر خبرنگار سی ان ان درحالی برای انتشار اخبار نادرست درباره سر بریده شدن کودکان و نوزدان توسط حماس عذرخواهی کرد که پس از طوفان الاقصی، انتشار خبرهای تاییدنشده ای از این دست قوت گرفته و با بازتاب زیادی در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سارا سیدنر ـ خبرنگار سی ان ان ـ روز گذشته با انتشار پیامی در صفحه توییتر (ایکس) بابت طرح ادعای رژیم صهیونیستی درباره ی سر بریدن کودکان توسط حماس، عذرخواهی کرد و نوشت: دفتر نخست وزیر اسراییل روز گذشته هنگامی که پخش زنده داشتیم، اعلام کرد سر بریده شدن کودکان و نوزادان توسط حماس را تایید می کند.

اسراییل امروز می گوید که نمی تواند سر بریده شدن نوزادان را تایید کند.

وی که روی آنتن زنده این ادعا را مطرح کرده بود، در جریان این عذرخواهی همچنین نوشت: من باید در رابطه با سخنانم مراقبت بیشتری به خرج می دادم و از این بابت عذرخواهی می کنم.

این در حالی است که سی ان ان به طور مجزا روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداده بود که دولت رژیم صهیونیستی این ادعا که نیروهای حماس در جریان حملات شنبه سر کودکان را بریده اند، تایید نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار جعلی که از نبرد غزه بر سر مخاطب آوار می شود

اخبار جعلی که از نبرد غزه بر سر مخاطب آوار می شود