مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 20:152023-09-29سياسي

برگزاری محفل حماسه سرخ با حضور شاعران کرمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از شاعران کرمانی و مسئولان فرهنگی استان، سومین محفل ادبی شعر و خاطره «حماسه سرخ» در موزه صنعتی کرمان برگزار شد.

- به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از شاعران کرمانی و مسئولان فرهنگی استان، سومین محفل ادبی شعر و خاطره حماسه سرخ در موزه صنعتی کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از شاعران کرمانی و مسئولان فرهنگی استان، سومین محفل ادبی شعر و خاطره حماسه سرخ در موزه صنعتی کرمان برگزار شد.

  در ابتدای این نشست، دبیر انجمن شعر دفاع مقدس کرمان گفت: هفته دفاع مقدس، تابلویی به وسعت اندیشه، عرفان و هنر است که هر کسی از منظری و بنا بر ظرفیت وجودی خویش می تواند از آن بهره مند شود.

آرش کیانی افزود: ما مدیون ایثارگری و رشادت های رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیزمان بوده و تا زنده ایم قدردان این موهبت های الهی شان هستیم.

  سپس سیدمهدی میرتاج الدینی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در سخنانی، گفت: بخش مهم و عمده ای از ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده شاعران و اهالی قلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل حماسه سرخ با حضور شاعران کرمانی

برگزاری محفل حماسه سرخ با حضور شاعران کرمانی